sorry för att jag inte har bloggat..

igen.. men har verkligen inte orkat, mår as dåligt just nu också så.. men ja, ibland är det faktiskt jävligt skönt att blogga, men kan typ skriva precis vad man själv vill utan att någon egentligen ska lägga sig eller ja jo om folk kommenterar men de kan man ignorera liksom, det kan man inte har i verkligheten för där är alltid någon så är emot det man säger, sen kanske man inte bara vill sitta och "prata/skriva av sig" till någon, visst andra kan ju se vad jag skriver nu ju men inte på samma sätt som "live".. det är jätte skönt, egentligen skulle jag kunna ha min blogg till just för att skriva av mig men när jag väl började blogga tyckte jag det vart rätt kul, så ja jag fortsatte..
nu ska jag sätta mig vid tv:n och ta något litet att äta och tror jag ska ta en kopp kaffe, om jag orkar göra kaffe. annars får det bli jucie.. haha lata-tjejen här. ;)
ööh vad det är mycket i skolan också, vi har matte Np på torsdag och jag är typ nervös ?? bara för att min lärare sa att han trodde på ett VG till MIG? känns dumt att säga detta men jag är liksom inte den bästa på matte och verkligen hatar det.. så nu känns det liksom som man ska göra honom "besviken" typ, känns helt sjukt ! haha.
vilka problem jag har, verkligen.
men en nice sak är att min "mentorsgrupp" (vi är typ 12 st) ska åka till liseberg den 1:a juni !:D
sjukt kul, + att det bara är vi och inte hela nian, utan bara vi ! så jävla coolt av oss, ingen annan ska iväg.. för vår grupp är bäst ;) haha -.-.. vi har haft två discon för småglin ;) och har nu fått ihop en del ! grymt bra jobbat, tycker det är kul att ALLA i mentorsgruppen har engagerat sig och ingen har liksom "åkt med på ett bananskal" om ni fattar vad jag menar ?!
haha, så överlycklig..
nej men det är faktiskt kul att vi kan göra något kul själva för detta hade inte hela nian kunnat göra för vår skola är fattig..typ.. haha!
nej nu ska jag sätta mig vi tv:n som jag sa innan, glömde skriva att jag köpt gott gott till mig för jag känner mig sjuk... hihi, just det !! HATAR detta jävla väder, fan att det ska regna och sånt.. jag vill ha sol & det väder det vart innan! haha puss hörs!
(är en gammal bild för jag har köpt exakt likadant men orka inte fota !)
saknar dig soleeeeeeeen! kom frammmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0