mer nytt, från tranemo med anna

Konjak och sprallan ( hennes hästar dårå -.- )

här är en video när anna rider "terrängen" med konjak och videos med sprallen men men det är bilder med henne också :)

 

innan dressyren ;)

precis i starten till terrängen! ( anna är den mest vita hästen ):D

och starten på terrängen med sprallan, + det är inte jag som skriker "kom igen anna", så ni vet (a)

och sen har vi själva hoppningen här på video...

 

 

 

sen har vi lilla konjak här, när anna rider terrängen med honom.. haha han hoppar så roligt över ! sen är han så stark så anna inte kan hålla igen honom utan han får springa så fort får det älskar han..tro mig det gör han ;)

 

ja och sen har jag bara två bilder på konjak och det är innan dressyren
japp det vart nog allt, tror jag. har inga bilder på mig/anna för vi jobba hårt hela dagen/dagarna.. haha sant.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0