hejsan

sorry bloggen för att jag inte bloggade igår(och idag?), men jag fick ett ryck och åkte till min farmor och sedan kom min älskling till oss, jätte mysig kväll. vi lekte lite med min vovve zack, han är så sjukt söt ! haha, glömde ta bilder osv. också.. tråkig jag är.. men idag har jag bara gjort ingenting. mår dåligt, har ont i magen och huvudet.. men men ska sova nu så går det över, ska till älskling imorgon också. hihi älskar när jag kan träffa honom, annars träffas vi bara på helger ju, inte kul.. Jahapp, annars är vädret bra ! hahaha. jag är trött. JUST DET! jag har rensat min garderob ännu mer, hihi. så nu har jag tre hela ist för två hela garderober. alltså mina kläder ligger i högar på golvet eller i min stol inne på rummet så jag fick ett ryck. nej nu jävlar! så nu håller jag på att ta bort min älskade smink-garderob för jag behöver den till mina finfina kläder ist.. fast ska ju ha en eller två hyllor till smink ändå (a) ajaj, nu ska jag sova är bara fööööör trött just nu! puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0