hejhej bloggen!

nu är jag äntligen hemma från fängelset ! haha nej men det är sjukt hur tråkigt det kan vara i skolan, skönt att man snart slutar! hehe, nu ligger jag hemma hos mig och är as sugen på något men vet inte vad, har inget gott hemma.. ska nog köra upp till ica och handla tomater + kezo ! nice. JÄVLAR vad det är varmt ute, alltså skit. jag fick ta av mitt linne under min ena typ genomskinliga pösiga tröja från london.. hatar när man har för mycket på sig och det blir såhär äckligt varmt, alltså man klär ju sig efter vädret. "kläder efter väder"..
jaja idag ska jag nog inte göra så mycket ska bara fixa en uppsats och sedan ska jag väl inte göra så mycket, vill träffa min baby! aja får se , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0