hahaha söt jag är..

en flipp bild (som vanligt, asså jag kan aldrig vara seriös när jag tittar i speglen. eler bara när jag ska ta bild för att "se bra ut" annars gör jag alltid miner...)när jag vart på C-syd med josse & Vici.. Just det jag vart ju i stan och klippte mig i lördes, igår.. det blev AS bra, blir aldrig annars nöjd, men blev de nu ! + att jag har "rastaflätor" nu på sidan, 3 st. innan hade jag ju så att Anna gjorde dem på mig men nu fixa frissan det ! niiice :D nej nu ska jag sluta snacka och ska ta något att dricka... men jag är ju så snäll så jag tänkte göra lite reklam och länka mig gangster polare's blogg här, www.piinball.blogg.se.. läs den och have fun! haha jag tycker den är rolig, fast det är en kille ju och han lägger inte ut dagens outfit osv som jag t.ex. (a) men ni kan ju läsa den :D hörs snaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0