haha oj !

jag kom hem från dansen vid 7 typ för jag stannade och prata med josse, sen när jag kom hem fixade jag mat och sen hoppa jag in i duschen.. och nu är jag klar.. haha har stått i duschen sen halv 8. men det är sjukt nice ! haha, åh jag har sån ångest, jag har en MASSA kläder men inga jag känner för att använda.. känns som om jag använder samma varje dag.. fast det gör jag ju inte men åh. jag vill ha så mycket pengar så jag hade kunnat köpa en outfit till varje dag sen slänga/ge bort kläderna nästa dag. fan vad nice. fast lite ångest om man inte hittar något samma dag liksom för jag är sån som inte kan välja kläder dagen innan utan jag måste välja typ 1 min innan jag MÅSTE dra, allså i sista sekunden... haha ;) aja, ska rensa min garderob och slänga/ge bort en hel del kläder som inte passar,gammal som jag inte använder eller inte snygga !:) jaja nu ska jag pyssla om mig själv lite snabbis med lite kaffe och ska smörja in mig med min lotion.. japp ! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0