jag är tillbaka !;)

hej på er! idag har jag tid att blogga eller ja just nu för jag mår sjukt dåligt...har jätte ont i magen & mår illa, aja..
har ju inte bloggat på 2 dagar för jag har varit hos min bästaste pojkvän som jag älskar så sjukt mycket!
men nu är jag hemma och kan blogga, gick i skolan till 1 idag. alla andra slutade 11:40 men jag satt kvar och jobbade på Bp:n *stolt* OCH jag lämnade in den idag :D dock så såg jag att min jämförelse inte kommit med så ska skriva ut den och ge henne imorgon! nej nu måste jag sätta mig och kolla på hk:n alltså hemkunskapen för vi ska indreda en hela lägenhet och skriva summan av allt vi köpt osv. fast vi har en budget på 35,000 kr.. är inte det lite för en lägenhet egentligen? aja, det är faktiskt skit kul, ÄLSKAR att inreda! ska även skriva lite idrott, skulle vara inlämnad för ett tag sen men båda jag och ida har varit sjuka, men nu jävlar är jag snart klar!:)
Nej nu ska jag inte sitta och säga att jag ska göra en massa sen skita i det för jag inte orkar så nu ska jag gå och göra det.. förresten det vart as fint väder idag! gillas somfan, syns att våren är påväg!

hihi jag påväg hem ifrån skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0