jag bara måste säga ifrån.

herregud vad trött jag blir på folk som inte fattar ett skit, t.ex. som nu den unga mamman Micahs.se. folk sitter och skriver att hon är världelös som mamma och att hon inte kan ta hand om sin dotter kelly, Micah har sagt många gånger att när hon för en gångs skull är ute med kompisar så har dottern sin egna tid med sin pappa kevin!
Nu har någon person skapat en facebook sida som kallar sig "rädda kelly" vilket jag tycker är fullkomligt IDIOTISKT!
herregud, ni vet inte,jag vet inte, INGEN vet hur micah är som mamma förutom dem som står micah nära. Om det vart någon som vart bra kompis med henne som hade skapat gruppen hade varit fine! men fan inte folk som bara tror, tror att dem vet så mycket! hon skriver ut vad hon för det mesta gör om dagarna. Vem vet om hon missar att hon varit ute och gått med kelly eller om hon gick ut och fika ? ingen av oss "Läsare" vet. så sjukt patetiskt att sitta bakom sin data skärm och skriva hur micah är som mamma!
Här nere ser ni bild på vad facebook gruppen har skrivit!
Usch hatar sånt här,sitter och stör mig på att folk ska lägga sig i utan att veta tillräckligt! jag läser Micahs.se varje dag och jag märker inte att hon på något sätt uttrycker sig som en dålig mamma, visst hon skriver inte ofta att hon är ute med sin dotter men det inte alltid hon uppdaterar varje minut, om man då är smart så kanske det plingar till i huvudet och " ahh hon kanske gör något med kelly?" men kanske sedan inte skriver ut det, kanske finner sig upprepande eftersom hon kanske gör detta ofta eller hittar på saker med kelly varje dag? vem vet? ingen. jag sitter inte och säger att micah är en super bra mamma men inte sitter jag och säger att hon är en dålig mamma. för jag vet inte tillräckligt mycket om det, det jag uttrycker mig med är att jag finner detta om t.ex. med fb-gruppen väldigt idiotiskt eftersom folk inte vet vad dem håller på med!tycker även micah är stark som tar emot en del skit hon för det mesta inte förtjänar. japp det vart allt jag hade att säga tack för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0