godnatt folket.

nu lägger jag mig efter en rolig kväll, men det vart en sak som inte vart lika rolig.. min söta kusin louise somnade i soffan och sen hörde vi en smäll & sen ett skrik från henne.. sen då hennes pappa springer i till tv rummet och hämtar henne, hon gråter och sen säger han " Anna, Anna det är blod" (anna är louises mamma) vi bara va?! och sprang in till toan.. Aww så jävla synd om henne, hon fick ett fett jack i hackan så vi stripsa det och så..
jaja, sötnosen då.. Men hur som helst så ska jag lägga mig nu, det blev inte att jag åkte hem till min underbaraste utan jag sover hemma hos mig ist! Fast han kommer till mig imorgon bitti.. ja nu ska jag sluta skriva(babbla?) så vi hörs imorgon, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0