för mycket för lilla mig i helgen eller ?

hej bloggen, är heöt slut efter helgen,har inte haft någon lust alls att blogga i heller under helgen. så jag har väl haft en "bloggpaus" dårå.
men lite kort vad jag gjort, I fredes stack jag och sötnosarna evelina o johanna till Center syd. sen vidare till min kille och sov där, i lördes stack jag hem vid 9 för att byta kläder och göra ve mig för kl 11 så stack jag och baby's familj och några fler till jägersro (Olympia travet) och vart sånna VIP grejer så vi kolla stallen och pollarna ! sedan efter det vid 5 drog vi hem, käkade och spela kort. jag hade sjukt ont i magen och huvudet, men vi gick och la oss vid 1 kanske !? så jag och älskling sov till klockan 3 idag.. hmm jag har dans kvart över 5 till kvart över 6 på söndagar. så det vart bara att gå upp och käka sen dra hem och vidare dit, puh. sen nu har jag ätit kollat Solsidan och ätit en as god efterrätt jag gjorde, jordgubbar+vanijglass!
ja nej nu ligger jag i sängen och ska sova eftersom jag har skola imorgon -.- hatar det. jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0