ätit mig tjock & mätt !"

japp , nu har jag stoppat i mig nästan för mycket mat,men jätte gott ! har faktiskt ingenting att göra, ska nog gå igenom min garderob och hitta någon fin outfit till helgen,(lördag).. saken är de att jag hatar alla mina kläder har inget roligt i min garderob och har inte pengarna just nu till att köpa nytt. sååå dött. aja, ska sätta min och ta en frukt innan jag börjar, gud vad jag äter ? har aldrig i hela mitt liv ätit så här mycket som jag börjat göra nu den senaste månaden. sjukt. jag är fan hungrig hela tiden !?
mor fråga typ hela tiden innan om jag hade anorexia (stavning?), jag fick bara inte i mig maten + att den satt sig inte på min mage eller någon stans vilket det fortfarande inte gör, men nu ser hon nästan hela tiden att jag verkligen äter!

jahapp, illa mår jag också.kan vara för jag åt så mycket.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0