hoppsan , men hej !

¨sorry, men har haft en veckas blogg paus. ska komma gång nu igen,det har hänt en del nu i mitt liv på sistonde. har handlat en del och beställt hem. sen så fyller jag ju år imorgon, jag har slutat nian, lämnat alla mina vänner och alla går sin egen väg, tråkigt. men men :) ska bli kul att slippa "den vanliga skolan" och gå o läsa det man är intresserad av !
-
-
-
iaf nu ligger jag hemma hos baby, han jobbar och jag har sommarlov (a) fett nice. ska snart hem till mor o far för jag fyller ju som sagt år i morgon och ska ha mitt släkt kalas hemma :) hihi.
oj vad tomt eller konstigt det kommer bli sen, jag bor ju hemma med min lillebror mor o far, snart så ska jag flytta hemifrån. kommer kännas konstigt men som tur ska jag inte bo heeelt själv min baby ska ju bo med mig !(a) hihi.
-
-
-
jag ska snart hem och städa osv för imorgon så kommer massa gärster, vill att det ska vara fint hemma då ;) eller ja. ffeeett nice med sommar nu fast det ska ju regna imorgon :( bara för jag fyller år.. hahaha, nej men det har blivit as varmt, jag och baby har badat varje dag nu, det är typ 24-28 grader i hans pool. ( alltså  vissa dagar  är  det  25  grader  andra  27  grader   om  ni  inte  fatta.  hehe )

det får bli dessa tre gammla men sommriga bilder :) den i mitten står för att jag känner mig väldigt fin idag (a) har badat och gjort ve mig nu men jag glömde såååå klart min kamera hemma :( så kan inte fota, för min mobil dampar. hehe..
-
-
Nu ska jag börja blogga igen, har ju pratat om att jag ska köpa en iphone 4, det blir nog snart av, så då kan jag förmodligen mobilblogga också :) pusspuss hörs när jag kommit hem eller innan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0