hejsan..

hej bloggen ! det vart länge sen, men ni får nöja er med detta lilla, haha. för nu är det sommar och hinner inte sitta vid datorn då inte ;) men men nu är jag hemma efter en as rolig ledighet. har faktiskt bara varit med min pojkvän (a) hehe liten toffel här !
-
-
I torsdes-lördes kväll vart vi i lomma på en camping, där min babys föräldrar låg med husvagnen, riktigt nice väder !! as nice att "bo" där, förutom att jag är en sån "fin pingla" så jag har inte sovit så värst bra ( de vill säga att jag kanske har sovit 8 timmar på 2 nätter).. i lördes passade vi hans/deras hundar, och vi gick typ 8km.... fyfan vad jobbigt de vart, + att det vart typ 100 grader ute.. nej men iaf 25+.. jaja sen efter vi hade passat dem typ vid 9 tiden så körde vi hem typ min baby och hemma hos han badade jag o han i hans jazzuci, sjukt mysigt. aja, sen somnade jag typ vart as trött efter att inte ha sovigt på typ 3 nätter eller något ( jag kom ju hem från liseberg vid 2 tiden på natten och så kunde jag inte somna för jag vart pigg efter att sovigt i bussen påväg hem) haha smart chey.. Just det i går passade jag och baby min kusin ! hon är snart  år och är hur cool som helst, iaf tänker dra detta snabbt men vi tittade på Trassel och gick ut och åt lite hamburgare och käkade mjukglass i det fina vädret. efter det körde vi hem till baby och sov där !
-
-
idag har jag verkligen inte gjort så mycket, yp sov till 1 eller något... tråkigt att sova bort dagen men vafan jag behövde vila ut mig ;)
-
har precis duschat och nu sitter jag här vid datorn, har laddat hem gimp  som typ är som photoshop.. men jag fattar inte photoshop så bra.. (har försökt när älskling fixat bilder men det går bara inte ) men detta fattade jag litta (a) hehe..
-
-
jaja nu ska jag snart ringa mitt allt för imorgon har vi varit tillsammans i 2 år !!
sjukt hur fort det går ! men naw, jag älskar han så mycket (a)
-
nej nu har jag pratat om typ.. för mycket.. så säger godnatt här! ska vara med baby imorgon och så men lånar data + internet utav honom så jag kan blogga !! GODNATT :D
gammal men det får duga.. pusspuss
naaaaaaaw!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0