HAHAHAHA!

vi ska käka pizza, baby´s morsa är och handlar den just nu! nice huh? pfft, mor och dem säger att jag inte äter. JOHO det gör hon visst... okej jag äter lite men myyyycket mer än vad jag gjort förut! höhö, iaf nu är älskling ute och kör minicross , ahahaha ser jätte roligt ut när han är så stor och crossen så liten ;)  vi har även vart ute och tjuv-tränat lite på golfen eftersom jag är otroligt kass och älskling ganska duktig så som det brukar vara i vårt förhållande att han är duktig och jag är kass på saker och ting ;) FAST jag är duktig på ett kortspel, det håller han iaf med om ! haha.
'
'
'
'
ingen har förresten kommit än, eller jo baby´s farbror bara :) vi kan höras sen ! tror iaf att jag kan smita in o och blogga lite då o då ;) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0