ååh nu är jag så dålig igen...

förlåt förlåt förlåt. men jag har så mycket att göra, + att jag inte alltid har tillgång till data :( ska snart köpa iphonen, ska bara orka lägga ner tid o pengar på de (a) hehe, nej men typ ;) nu r det ju sommar vem F*N sitter inne med en dator då lixsom ? jag ska börja ta med datorn ut när jag solar hemma eller hos baby, men annars vill jag inte ta isönder den vilket jag lär göra om jag tar med den ut någon stans !
-
-
-
såg att dessie har släppt sin låt, den vart fakiskt inte dålig. rätt bra, den bästa av blogg-låtarna! har sätt att det vart många som skrev och tyckte lka dant som mig ! hehe, nej men den dög !:D så kul för henne eftersom det vart så många som skrev att hon fejka osv osv. fast hon nte gjorde det, den blev liksom inte dålig, så som kissies blev....
kissies blev riktigt dålig, amtör dålig. inget  den låt lät bra inte ens hennes röst, det lät som om hon själv hade spelat in den i hennes garderob. haha lte väl överdrivet kanske. eller nej! haha!!
-
-
-
-
till en lite bättre grej, Alltså nu när jag vart inne på Viktor frisk´s blogg och såg en bild så kom jag på en sak, en sak som för mig med inte så stor blogg är rätt coolt ;)
kolla in denna bilden :
han har kommenterat min blogg , alltså så har han vart inne och kollat på min blogg. rätt coolt(a) hehe !<3
fast man ser nog inte så bra, man ser att där står viktor frisk om ingen skulle tro mig ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0