tjosan, sorry för att jag inte är bäst på att uppdatera...

men, jag har andra saker som tar tid, ska iväg och kolla mobil imorgon. funkar den blir det en iphone 3 gs 16 gb. det får bli en 3:a men ska uppdatera mitt abonnemang sen till en 4:a kanske 5:an ;) får se :) men men har jag tur blir det den :) så då blir uppdateringen perfekt ! bilder + många inlägg :)
´
´
´
´
iaf ska hem snart och städa, vet inte om baby ska hänga med hem och om vi sover hos mig. jag känner för det men får se med honom, han är iaf ledig imorgon så vi ska som sagt iväg och kolla iphonen  :) jaja vi hörs pusss baby´s

Kommentarer
Postat av: anonym

där finns ingen blogg.se app i iphone det vet du va?..

2011-07-13 @ 11:18:32
Postat av: linajulia

nepp , i know ! men man kan mms:a in bilder + text, vilket jag inte kan nu med denna telefonen jag har !:)

2011-07-13 @ 11:35:22
URL: http://linajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0