godmorgon!

tjena bloggen! och godmorgon... sorry för att jag inte bloggade igr men jag vart som sagt å bonbon land so ligger i danmark så ja vi åkte ca 8 på morgonen och vart hemma vid 9-halv 10 :) så jag orkade  inte starta datan efter en låååång dag med bara massa gående och karuseller !:( men iaf jag och baby la oss och titta sex and the city 2! eller halva för vi somnade ! hehe, aja idag ska vi hem till baby´s kusiner och spela kort typ :) haha rätt kul faktiskt + att jag vill gör något inte bara ligga hemma varje dag ! :)
HAHAHA min kille är bäst , igår när vi vart i et jäääätte stort köpcenter alltså en och samma butik som heter bilka eller något iaf så hitta han inte mig så han bara "amen jag kommer ju aldrig hitta henne här inne, occh så har vi inga telefoner  med oss :(" haha så söööt !<3 älskar dig jätte mycket baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0