huvudvärk..

nej gud vilken huvudvärk jag har nu... ska hämta en flaska vatten och någon frukt tänkte jag ;)
ska ringa min sötnos och se vad han gör, han kanske kan underhålla mig så att jag inte tänker på huvudet..haha!
åhh jag älskar verkligen honom, ibland kan jag inte sluta skratta eller le när jag är med honom..*ler*
fast oftast är det för han säger så korkade saker eller gör något allmänt konstigt.(vilket händer typ 99% om dagen)haha..mer om det någon annan dag !

imorgon är det ju skola, blä. jag orkar verkligen inte, egentligen vill jag bli sjuk men samtidigt vill jag inte det för det är så fruktansvärt tråkigt !
Nej nu ska jag gå och ta en frukt :)
hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0