:)-:(

så nu är jag hemma från musiken ! det vart jätte kul, men mer om det någon annan dag !
tänkte bara säga att jag är lite ledsen för att min pojkväns ena hund vart gammal och avled vid lunch så det är lite jobbigt faktiskt (även fast det inte är min hund).. det kommer vara ganska tomt nu, är så van vid att han har tre hundar, nu kommer det bara vara två.. men Nu har han det bättre iaf!..
jag är sån, även om det kanske inte är mitt/min så blir jag ledsen,jag känner lixsom hur dem/den känner sig..och sen att detta hände på alla hjärtans dag, inte så roligt kanske:(.. men det viktigaste är att han har det bättre nu!!

aja, nu ska jag försöka få i mig något och ringa min sötis. hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0