sorry för att jag inte har bloggat..

men jag orkar verkligen inte, är helt depp. vill shoppa massa kläder men har inte pengar just nu, vill utomlands men kan inte åka iväg..måste vara kvar i kalla svergie !Jävla kylskåp! fast det börjar ju bli varmare MEN ändåååÅ! åååååh. så jag tänkte bara slänga in detta inlägg och sen sova imorgon blir det vanliog uppdatering (om jag inte ska till johanna)
Just det, måste verkligen köpa en mobil så jag kan mobil blogga, ALLTID ALLTID så får jag går runder och bara " oj fan jag har ju inte kunnat blogga nu, för jag har ingen INTERNET" eller " fan, kan jag låna din data? eller fast nej hinner inte "...
ja nu ska jag gå och lägga mig, ska ääven ta ut min vrede på min pojke! haha godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0