oj.

haft fullt upp hela dagen, när jag kom hem från skolan skulle jag direkt till musiken/sången och sen hann jag bara hem om och byta om sen kom pappa och hämta mig här hemma och då skulle vi hämta melker (min lillebror) på hans träning för att då åka in och se BOIS-Värnemo. ja så nu sitter jag här efter en hysterisk kväll osv. Matchen blev 1-1, jag kan itne så mycket och bryr mig inte så mycket om fotboll så jag satt mest och kolla på spelarna o käka godis ;) haha, en sak som jag hängde med på vart att värnemos (eller hur de hette) deras målvakt fick röttkort, hahaha så sjukt dålig... Iaf sen träffade jag en kompis som heter Cecilia även kallad cicci ;) haha, sen fixa vi lite saker osv. SEN EN VIKTIG SAK!!!! Henrik larsson som är tränare i BoIS, ni vet? hans son Jordan ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA SNYGG! åhh han satt på läktaren precis övanför mig, OH-MY-GAD ! jag skojar inte, hade han varit 4 år äldre då jävlar ;) han är ju 97:a...buhu? så om han varit en 93/94 hade min kille fått akta sig. haha nej baby vet att han är den ända för mig! hihi gulleplutt.
nej nu ska jag soooooooooooova :)
ska till min älskling imorgon också ju, så det blir ingen bloggning imorgon tyvärr. KANSKE till sommaren, ska jag fixa så jag kan blogga via telefonen. uhh måste vänta tills sommaren... drygt. haha godnatt så hörs vi på onsdaaag :) puspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0