hejhej

bloggen... jag vart aldrig hos min pojkvän idag, ist stack jag och fixade min naglar (:D) hos en kompis My (mysnaglar.blogg.se) Hon är riktigt duktig för att precis börjat, läs mer på hennes blogg om priser osv.. hon har det hemma hos sig själv så det är bara att kontakta henne vi telefon, hihi.. så ja nu är jag hemma, jag träffa en gammal vän också som heter louise, länge sen jag träffa henne. skit kul att träffa henne ! iaf vi prata bara massa skit och gjorde inte ett skit, haha eller jag fixa ju naglarna. tar bilder när jag orkar och hinner. ska nog inte göra något imorgon, jo skulle nu vara med anna. fast jag kommer inte ihåg ;) får nog börja skriva upp saker... haha jaja godnatt! har Np imorgon också......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0