fyfan vilken dag!

puhh, hej bloggen! idag har jag gjort 3 hela Nationella prov, fyfan. sen efter det vid 2 stack jag och anna hem (för vi inte mådde bra + vi behövde den halv timmen till stallet o hästarna!) iaf, sen kom vi hem till henne, åt lite sen drog vi ut till stallet, fixade hästarna och red ut i skogen. vart ute i ca en timme med dem sen ut med dem i hagen och börja packa/göra fint allt. efter det gick vi ner till vägen där annas mor hämtade oss och då stack fi först o handlade en spec. klocka till anna till fälttävlan. Efter det, ut till annelöv och gå banan, anton o simon kom förbi eftersom de bor i den hålan.haha. Ja sen vart vi klara där kl 7 och sen körde vi hem, vi gick inte och åt (igen) sen ut i stallet in med hästarna, duschade och fläta/knoppa dem. jätte gulliga! även jag i mitt fina regnställ. hahaha, japp sen nu sitter jag här och ska sova nu faktiskt. vi ska gå upp vid halv 6 för att vara klara till att köra till annelöv klockan 7 på morgonen... jaja vi lär ju höras på söndag och då kommer bilder med mer upp! ha det skit bra pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0