blev en jävla massa bilder+videos idag....

...men det är väl alltid kul ? just det kollade precis en AS BRA serie som jag ska börja följa varje torsdag på svt1 klockan 21:00, "Anklagad" heter den, det handlar om att två bästa vänner gör så att de hamnar i brittiska armén och idag tog den en kompisen sitt liv för att "ledaren" vart jävligt taskig mot honom, t.ex. som spotta i hans mat, bad hans bästavän att pissa på hans säng NÄR han såg det, och massa sånt skit. As bra serie, måste skriva upp att jag ska se den på nästa torsdag annars lär jag glömma det...hehe..

Iaf, här är en video när anna egentligen skulle fota när jag tvätta sprallis men ist filma hon ;)
btw: ser förjävlig ut i de kläder men jag ville inte bli helt blöt...

Kommentarer
Postat av: hahaha gissa vem,

Töntar!!

2011-04-17 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0